středa 25. září 2013

TAG: Mary, Kiss, Cliff!

Rozhodla jsem se zapojit do tohoto TAGU, který jsem našla u Mony. Možná se zapojí i moje spolupisatelka, to je na ní :D
A o co jde? Napíšete si jména svých hrdinů a vždycky vylosujete tři. Pak už jen rozhodnete, koho shodíte z útesu, koho políbíte a koho si vezmete.

 
Nastříhala jsem si lístky na pět kol...


1. Kolo:
Ren (Tygrovo prokletí)
Daniel (Pád)
Adam (Jsem roztříštěná)
Tak tohle je jednoduché. Shodím Adama, políbím Daniela a vezmu si Rena.


 Gideon (Drahokamy)
Archer (Hex Hall)
St. Clar (Polibek pro Annu)
Okey, tohle bylo asi to nejtěžší kolo. Všichni tři jsou mí hrdinové ♥ Chvilku trvalo, než jsem se rozhodla. A dopadlo to takto: Shodím St. Clara (přece jen se jim nemůže rovnat), políbím... Gideona a vezmu si Archera ♥

Raphael (Drahokamy)
Ethan (Kronika prokletých zaklínačů)
Kishan (Tygrovo prokletí)
No, to taky nebylo zrovna dvakrát jednoduché. Jelikož do Ethana jsem se nezamilovala, takže ho shodím z útesu. U Raphaela udělám to samé jako u bratříčka- políbím ho. A Kishana si vezmu jako jeho bratříčka tygříčka :D

Link (Kronika prokletých zaklínačů)
Cal (Hex Hall)
Syn (Vesmír)
Jelikož Syna téměř nesnáším, shodím ho. Pak políbím Linka (no, není prostě to pravé pro mě) a vezmu si Cala.


Cassian (Drakie)
Cam (Andělé)
Warner (Jsem roztříštěná)
No, sice mám Warnera radši než Adama, ale tady u mě nevítězí- shodím ho z útesu- a Cassian taky není to pravé, proto ho políbím. Takže zbývá Cam, kterého si vezmu :)

Tak to je všechno, doufám, že se líbilo.


I já jsem se do tohoto TAGU zapojila. :D
Lístků jsem si nastříhala tolik, aby mi vystačily na pět kol...
Syn (Vesmír)
Will (Drakie)
Daniel (Andělé)
Tohle bylo jedno z nejtěžších kol, ale rozhodla jsem se že shodím Syna. Políbím Daniela a vezmu si Willa za mužíčka. :D

Xavier (Zář)
Ron (Harry Potter)
Link (Nádherné bytosti
Tohle zas bylo, velice snadné rozhodnutí. Rone, měj se hezky! Linku?! Pusinku! A Xaviere, vezmi si smoking, bude svatba! :D
Roland (Andělé)
Harry (Harry Potter)
Gideon (Drahokamy)
Harry půjde z útesu, Roland mně políbí a Gideon si mně vezme! :)
Cassian (Drakie)
Draco (Harry Potter)
Kishan (Tygří sága)
Draco, dělala jsem si srandu, shodím ho z útesu. Kishana políbím a Cassiana si vezmu! :D
Ethan (Nádherné bytosti)
Patch (Zavržený)
 Cam (Andělé)
Ethana téměř nenávidím, takže jde z útesu! Patche políbím a Cama si vezmu! :D

Doufáme že se líbilo všem!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jaky je váš názor? :)