neděle 20. října 2013

Dlouhé zimní večery #2 - Vánoční seznam přání

Tento projekt pořádá Táňa. Více informací najdete tam.

Asi každý má rád Vánoce. Tipla bych si, že nejvíc se stejně člověk těší na dárky.  Já teda jo (i když cukroví statečně bojuje o první příčku). Na Vánoce se těším strašně dlouho, už od konce léta. A tak jsem začala vymýšlet nejlepší dárky.

Nejdřív jsem měla v plánu pět knih, ale pak se všechno nějak pomíchalo a tak nakonec chci mobil a dvě knížky. Možná tři, uvidíme. Ještě musím nějak přesvědčit tetu. Vlastně by to nemělo být tak těžké, já dostanu vždycky to, co chci. Jednou jsem z ní dostala dvě stovky na zelenou jako smaragd. Ale na svou obhajobu musím říct, že nám dala peníze za vysvědčení... No nic, vraťme se k tématu.

   

Tyhle knížky si už přeji strašně dlouho, původně jsem je měla dostat už v létě, ale nakonec se to nějak zvrtlo. A mobil? No je to cubot c9, což asi není zrovna nejznámější, ale mě se líbí. Hlavně ta žlutá, ta mě dostala ♥

Cynde17A jak to bylo zamlada? Jako malá jsem samozřejmě taky psala dopisy. Vždycky jsem je pak dala za okno. Občas jsme tam se sestrou nechali i nějaký dárek, třeba plyšáka. Ale ten se pak vždycky našel. A taky jsme našli ty dopisy. Mamka má takovou krabici, do které si schovává naše obrázky atd. a ty dopisy tam nechala. V té době jsem myslím už ani na Ježíška nevěřila. 

Teď ale musím dělat, že věřím. Mám totiž čtyřletou sestru a té ještě nikdo neřekl, že Ježíšek není. Nevím, jak by to mohl někdo udělat. Ona ale píše jiné dopisy. Teda píšu je já. A to na počítači. Pak tam přidám ještě obrázky toho, co by chtěla a dáme to za okno. Pamatuji si, že loni tam pak pořád něco strkala. Hm... asi se krabice brzy naplní...

No tak to bude asi vše na toto téma. Doufám, že se líbilo.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jaky je váš názor? :)