úterý 8. října 2013

Mé knížní série #1 (Aliss)

Tento projekt pořádá Roxanne. Více informací najdete zde.



Pro začátek jsem si vybrala jednu z mých 
nejoblíbenějších sérii Drahokamy
od Kerstin Gierové. Jedná se o
 fakt skvělou skvělou sérii a já
 bych si nedokázala představit život, kdybych
 ji neměla celou v knihovně.

A tady mé odpovědi:
Jak ses o téhle sérii dozvěděla?
No, je to trochu divné. Taky dostáváte ve škole časopisy albatros? No my jo. Já jsem v něm tak listovala a říkala si, že tam jsou samé blbé knížky. Že tam není nic pro mě. Pak mi ale holka, kterou jsem do srdce nenáviděla (ona to však nevěděla) ukázala rudou a já se do ní hned zamilovala ♥ Takže jsem ji jasně musela hned mít. Té holce jsem taky slíbila, že jí to pak půjčím (což jsem neudělala). Teď se spolu trochu bavíme. Ona ode mě opisuje a tak :)

Kolik dílů jsi zatím stihla přečíst?
Všechny! A první dva hned třikrát. Poslední už jen dvakrát.

Který díl z celé série máš nejraději?
Druhý. Přijde mi nejvíc zábavný.

Jaká je tvoje oblíbená postava, proč?
Takže mám dvě, no. První je Xemerius, démon chrliče, kterého naprosto zbožňuji. U jeho hlášek jsem se nasmála nejvíc. Pak taky Lucy. Přijde mi moc sympatická a zamilovala jsem si ji i ve filmové verzi. Je taková.. prostě milá.

Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?
Musím se přiznat, žádnou. Dokonce i Charlotte mi zas tak nevadí. Nejblíž k nenávisti to měl ale Gideon. Ovšem situace se pak změnila...

Když porovnáváš originální a české obálky, které se ti líbí víc?
Oboje. Jsou stejné :D

Která obálka se ti líbí nejvíc?
Modrá jako safír.

Existuje nějaká scéna, na kterou jen tak nezapomeneš?
Existuje jich víc. Třeba konec modré nebo když byla Gwen s Gideonem na plese v zelené. Nechci nic prozrazovat...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jaky je váš názor? :)