čtvrtek 31. října 2013

Měsíční shrnutí - Říjen (Aliss a Luce)

Říjen


Aliss...
Knihy, které jsem přečetla:
  • Ghostgirl- vítej na onom světě
  • Ghostgirl- mezi světy recenze
  • Ghostgirl- diagnóza: láska
  • Ve tvém pokoji recenze
  • Čarodějnice z Hex Hall recenze
  • Démon z Hex Hall (připravuji recenzi)
  • Bitva o Hex Hall (připravuji recenzi)
Knihy, které jsem rozečetla:
  • Alchymista (knihu nedočtu)
Knihy, které jsem si koupila:
  • Ghostgirl- vítej na onom světě
  • Ghostgirl- mezi světy
  • Ghostgirl- diagnóza: láska
Rencenze na první díl ghostgirl se asi smazala a na třetí díl se mi vážně psát nechce. Nevím proč, prostě se k tomu asi nedokopu. Jinak na další Hex Hall se můžete těšit...


Celkem jsem přečetla: 1 891 stran (2224 sbírání listí)
...................................................................................................................................................................
Luce...
Knihy, které jsem přečetla:

  • Andělé - Pád
  • Andělé - Muka
  • Andělé - Vytržení
  • Andělé - Vykoupení

Knihy, které jsem rozečetla:

  • Krásné zlo (Nejspíš nedočtu)
Knihy, které jsem si koupila:

  • Andělé - Pád
  • Andělé - Muka
  • Andělé - Vytržení
  • Andělé - Vykoupení
Celkem jsem přečetla: 1264 stran (Ano, poslední dobou jsem opravdu líná a jsem si toho vědoma. (:D)
...................................................................................................................................................................
Blogové statistiky
Počet nových sledovaných: 7 (celkem 9)

Počet publikovaných komentářů: 32 (16 od autorek)

Počet publikovaných příspěvků: 34

No, podle mě je to teda úspěch. Na to, že jsme začaly teprve minulý měsíc :) Doufám, že se tu ještě coby čtenáři udržíte :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jaky je váš názor? :)