neděle 27. října 2013

Recenze: Čarodějnice z Hex Hall

Název: Čarodějnice z Hex Hall
Autor: Rachel Hawkins
Žánr: Fantasy, romantické
Nakladatelství: Knížní klub
Díl: 1.
Série: Hex Hall
Anotace: Sophie Mercerová je čarodějka. Jenže její kouzla většinou skončí katastrofou a její poslední šancí je Hex Hall, elitní nápravné zařízení pro adolescenty Prodigia, tedy pro čarodějky, kouzelníky a řádku dalších bytostí. Sophie se už během prvního dne podaří dosáhnout prvních výsledků: získá tři mocné nepřítelkyně, zakouká se do přitažlivého kouzelníka a dostane novou spolubydlící, jedinou upírku na škole. Vedle (ne)obyčejných školních starostí bude Sophie muset čelit i zlovolné síle, která začala útočit na studenty Hecate Hall…



Hex hall
Sophie si přeje vyrůstat jako normální lidé. Bez kouzel, bez všeho toho trápení. Pak ji ale Rada odsoudí k pobytu na Hex Hall. Tam to Sophie nemá zrovna nejlehčí. Bydlí se školním vyvrhelem, Jennou Talbotovou, jedinou upírkou. Pak tu jsou ty tři fifleny: Elodie, Anna a Chaston, kromě Sophie jediné temné čarodějnice. Stále se ji snaží nalákat do svého covenu. A jako třešnička na dortu je tady taky Archer Cross, školní lamač srdcí. Je jasné, že nejoblíbenější kluk bude chodit s nejoblíbenější holkou, tedy Elodie.

V Hecate se ještě nezapomnělo na Holly, dívku, která zemřela loňský rok. Dívku, která bydlela právě s Jennou. Všichni si myslí, že to Jenna ji zabila. A pak se tu začnou dít zas ty divné napadení. Ale kdo to může být? A proč Sophie vidí dívku v zeleném?

Ok, musím se přiznat, četla jsem to počtvrté. Naprosto tu knížku miluju. Musím to číst pořád, abych nezapomněla na sebemenší detail.

Taky se musím přiznat, že když jsem knihu četla poprvé, na konci jsem z toho byla děsně vyklepaná. Přece jen jsem byla jen blbá šesťačka a jsem taky děsný strašpytel. Když jsem si pak pustila vodu, naprosto jsem jí lekla. Nevím, proč to na mě tak působilo, asi to byla první "krvavá" kniha. Je jí tam fakt hodně. Takže pokud jste strašpytlové jako, po téhle knize nešahejte :D


Co se týče postav: Sophie je milá a hlavně vtipná. S ní se člověk jen tak nenudí. Určitě bych ji chtěla mít za nejlepší kamarádku. A kdyby bylo potřeba, vsadím se, že by se mě zastala. Pak je tu Archer, naprosto sexy vypadajíc. Nejradši jsem měla scénky, kdy tam byl on :3 Kromě Elodie, Chaston, Anny a Beth jsem měla asi ráda všechny. Cala taky. Akorát Archer je prostě Archer, no. S tím nikdo nic nenadělá. A Alice? No, řekněme, že si o ní myslím svoje.

Je tu něco, co by se mi nelíbilo? Myslím, že ne. Kniha mě naprosto dostala. Série se umístila na první příčce, společně s Drahokamy. Nevím, jaký by byl můj svět bez Hecate :)

Hodnocení: 10/10

A obálka? No coment :3

Obálka: 10/10



Zdroje:
Obálka: Bux.cz
Doplňující obrázky: google

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jaky je váš názor? :)