čtvrtek 10. října 2013

Rudá jako rubín - GIF recenze



Autor: Kerstin Gier
Série: Drahokamy
Díl: 1.
Žánr: Fantasy, romantické
Nakladatelství: CooBoo
Rok/země: 2012 (v Česku), Německo
Anotace: Žít v rodině, která je samé tajemství, není pro šestnáctiletou Gwendolyn zrovna snadné. A co teprve když pochopí, že tím největším rodinným tajemstvím je ona sama. Jaké nebezpečí člověku hrozí, když se zamiluje napříč časem?


Rozhodla jsem se udělat svoji první gif recenzi. Nějaké jsem už viděla a nápad mě strašně zaujal. A proč že jsem si vybrala tento kousek? No, s rudá je pro mě asi nejdůležitější knížka. Teď se nabízí otázka PROČ.Takže to vysvětlím. Díky tomuhle kousku jsem se dostala do knihomolské dimenze. objevila jsem úžasné nakladatelství CooBoo a taky jsem zjistila, že v naší třídě nejsem jediná, kdo miluje knihy, objevila jsem Luce :3 Vážně, těch šest let jsme spolu prohodili sotva pár slov, ale když jsem si četla ve třídě rudou, přišla ke mně a zeptala se: Co to čteš a pak jsem jí knihu půjčila. Od té doby si rozumíme :)

Ale dost tlachání, jde se na recenzi:




Pozor! Obsahuje spoilery!


Když mi kniha po měsíci čekání konečně přišla:

Když Gwen poprvé skočila časem:

Když se na scéně poprvé objevil Gideon:

Když Gwen poslouchala Charlottin a Gideonův rozhovor:

Když hrabě St. Germain škrtil Gwen:

Když Gwen propíchla toho chlápka v hide parku:

Když Gwen s Gideonem navštívili Margareth:

Když utíkali z Margaretina domu:

A když se konečně políbili:


A celkový dojem z knížky?
Tohle jsem v duchu udělala. Knížka mě vážně dostala :D

Hodnocení knížky: 10/10

A jako bonus přidávám gifovou recenzi k filmu :)

Jen co jsem shlédla začátek:

Asi další půlhodinu:

Když Gwen zabila toho chlápka:
To hlavně kvůli tomu oblečení :D

Když jsem uviděla v tom filmu Kerstin:

Když Gwen spadla z té věže:
Proti Gwen z knížky nic nemám, ale proti té herečce...

Když se poprvé políbili (nevím, kde to bylo):

Když přišla na scénu Sofi se svýma písničkama:

Konec:

Hodnocení filmu: 7/10

Časem nejspíš přidám i normální recenze. Snad se vám to líbilo, Byla to moje úplně první gif recenze, tak prosím přimhuřte očka.


4 komentáře:

  1. Sofi 8D bože tie pesničky sú super, vkuse som to po pozretí filmu počúvala 8D Mne sa film veľmi páčil! Moc sa teším na 2ku, herci sú super a aj príbeh celkom fajn, dokonca som si to pozrela 3krát čisto v nemčine, raz s en titulkami a raz s cz titulkami 8D Al tie šaty pri prebodnutí toho uja boli hroznééé 8D
    Knihy zbožňujem, sú úplne skvelé! 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě se film moc nelíbil. Není to ale tak, že by byl nějak příšernej, to ne. Herci byli ale super, až na Mariu teda. Ta mi tam nějak nesedí :D
      Na tu dvojku se těším teda hodně! Hlavně kvůli Xemeriuse :D

      Vymazat

Jaky je váš názor? :)