sobota 26. října 2013

Slečna božská #1

Meme z dílny Mish. Cílem je každou sobotu zveřejnit pět
 věcí, ke kterým by jste donutili jednu knížní postavu. Více informací zde
Jako prvního jsem si vybrala proslulého
 Gideona de Villierse.

1. Ostříhala bych mu vlasy! Ano, přesně tohle bych udělala. Sice to občas může vypadat sexy, ale mě se to nějak nezamlouvá. Víc mu to sluší bez nich. Prostě bych ho dovedla k pánskému kadeřníkovi a nechala mu to šmiknout! Tím by byl víc sexy pro mě :3
2. Koupila bych mu zásoby vestiček a houslí. Představit si v tom Gideona je přímo splněný sen! No, komu by se nelíbil kluk s houslemi a vestičkami? Gideonovi to teda sluší. A pak by mi večer při svíčkách hrál!
3. Donutila bych ho říct Charlotte, co si o ní myslí! Mě prostě vadí, že Charlotte neví, jak to mezi nimy je. Teda my to vlastně taky pořádně nevíme, ale co už. Aspoň jeden z nás by se dozvěděl hořkou pravdu. Pro nás by to byla spíš pravda sladká, no...
4. Vyfotit se se mnou.  Chtěla bych mít určitě fotku s ním! Pak bych si ji pověsila na nástěnku do pokojíčku a ostatní by mi mohli závidět. Nejdřív by ale musel podstoupit bod č. 1. Pak by jsme se mohly fotit v jednom kuse :D
5. Vzal by mě na romantickou večeři do jiného století. Okey, to by prakticky nebylo možné, jelikož nejsem cestovatelka časem, ale přát si to můžu no ne? Určitě by se mi to líbilo! Sedět třeba kdesi v devatenáctém století při západu slunce v dobových róbách. Ach...



                                                                                                                                   

2 komentáře:

Jaky je váš názor? :)