neděle 3. listopadu 2013

Dlouhé zimní večery #2 - Zimní spánek (Aliss)

Tento projekt pořádá Táňa, více informací tam.


Já toho většinou nikdy moc nenaspím. Na táborech se budím jako první, ráno vstávám kolem sedmé-osmé. Ale je pravda, že v zimě toho naspím přece jen trochu víc. Budím se tak o půl deváté. No dobře, není zrovna ta největší změna, ale co byste chtěli? Já jsem ranní ptáče, ne lenivý medvěd. Fajn, tohle taky není zas tak pravda. Budím se brzy, to jo, ale pak třeba celý den strávím u knížky, počítače či televize. Ven jdu jen, když se mi vážně chce (a to se stává hlavně, když jsem nemocná). Takže dalo by se říct, že si ten spánek vynahrazuji přes den. Celý den zívám a jsem zachumlaná v posteli... Jo, tomuhle se říká ideálně strávený den.

A špatné počasí tomu ještě přispívá! Taky u Vás dneska prší?  Člověk je z toho ještě víc unavený a nic se mu nechce dělat. Musím se přiznat, že se mi ani tento článek nechtěl psát a to se vždycky tak těším! Já se teda stydím.... Ale zpátky k tématu. Podle mě jsou dny se špatným počasí však dokonalé. Mám ráda déšť. Jednak, když na mě prší, jednak, když si můžu zalézt do pokoje a číst při tom. To je to nejlepší! Při takovém počasí čtu nejradši. Dost mě mrzí, že teď nemám, co bych vzala do ruky... No nic... asi si sednu ke klavíru a začnu trénovat where are you christmas... Tuhle vánoční píseň miluji a do Vánoc se ji chci naučit.

Tak se tu mějte a užijte si špatné počasí...






2 komentáře:

  1. Okolkej chodievaš spávať, keď skoré budenie ti nerobí problém?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak různě. Nejčastěji kolem desáté, ale když mám nějakou dobou knihu, tak vydržím i do dvou ráno :D

      Vymazat

Jaky je váš názor? :)