neděle 24. listopadu 2013

Mé knížní série #1 (Luce)


Tento projekt pořádá Roxanne. Více informací najdete zde.



         Tuhle série jménem Andělě je jedna z mých dávných srdcovek!
 Je od Lauren Kateové. Miluji knihy o andělech a 
nefilimech, (potomek anděla a člověka)
  takže to pro mě byla jednoznačná volba!  

Jak ses o téhle sérii dozvěděla?
S kamarádkou jsme si vyměnily knížky a shodou náhod mi dala první díl této série. Po pár dnech mi půjčila druhý díl. Když jsem jí požádala o třetí, tak mi řekla, že mi ho půjčí potom. Tak nějak jsme na to obě zapomněly. Tak jsem to asi po měsíci vzala do vlastních rukou a koupila si celý box.

Kolik dílů jsi zatím stihla přečíst?
Už všechny! Doslova jsem nemohla spát, dokud jsem knihu nedočetla.

Který díl z celé série máš nejraději?
Třetí. Líbí se mi Luceino cestování časem, a poznávání jí samotné.

Jaká je tvoje oblíbená postava, proč?
Určitě a jednoznačně, Arriane. 

Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?
Nevím. Nejspíš asi Molly, to její chování bylo hodně panovačný a sobecký. Potom mně ale ta nenávist vůči ní přešla.

Když porovnáváš originální a české obálky, které se ti líbí víc?
Oboje. Jsou totiž stejné. (:D)

Která obálka se ti líbí nejvíc?
Pád.

Existuje nějaká scéna, na kterou jen tak nezapomeneš?
To je těžký. Ale myslím že scéna kdy Luce stříhala Arriane vlasy, je něčím zajímavá.

                                                                                      

6 komentářů:

  1. Túto sériu mám moc rada :) A tiež sa mi najviac páči ten tretí diel :) Mimochodom, odporúčam aj Zamilovaných anjelov :)

    OdpovědětVymazat
  2. Toto si už strašne dávno plánujem prečítať, ale vždy sa od toho podvedome odrádzam 8D anjeli nie sú moja silná stránka 8D

    OdpovědětVymazat
  3. Akurát včera som sa do tejto série pustila :D a musím povedať, že... ma veľmi nezaujala, ale dávam jej ešte šancu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle sérii mám taky ráda! A přečetla jsi i novelu Zamilovaní andělé? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě ne, v budoucnu si ji ale rozhodně hodlám koupit! :)

      Vymazat

Jaky je váš názor? :)