pondělí 9. prosince 2013

It's time for youtube #3 (Aliss)








Meme vytvořila  JuliaR. Jde o to Vám ukázat, co sledujeme na youtube. Můžou to být videa, písničky, návody... cokoliv.






Pr dnešní článek jsem si vybrala něco extra. Hádejte... vánoční písničky! Vybrala jsem zrovna teď mé oblíbence, tak se vám snad budou taky líbit :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥




Where are you Christmas
Tuhle písničku fakt miluju. Za prvé je z
 Grinche (to jsem ale zjistila až po tom, co jsem si ji tak
 oblíbila) a za druhé - prostě je boží :3




Unconditionally

Okey, není to zas tak vánoční, ale je tam sníh, takže
 tím pádem to pro mě vánoční je :D



Hm.. dala bych tu víc písniček, ale jaksi mi je nejde nahrát. Nevím, čím to je. Každopádně teď poslouchám Matina haricha a Voxela Vianočná. No jo... a teď si nemůžu vzpomenout na tu čtvrtou. Jo, z tohohle kouká pěkně mizerný článek :D



6 komentářů:

  1. Skvělé písničky! Katy Perry má vážně super písničky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo :3 ty jsem si v poslední době hodně oblíbila :)

      Vymazat
  2. tou prvou si mi akosi navrátila spomienky na Grincha.. :D už som ten film dlho nevidela, tak dúfam, že ho tieto Vianoce budú dávať :D :)

    OdpovědětVymazat

Jaky je váš názor? :)