čtvrtek 19. prosince 2013

TAG: Vánoční pochoutky

Tag vymyšlený mnou.

Ahoj, jak se tu máte? Já jsem doma nemocná a celkem se nudím. Kromě toho, že si píšu s kámoškou nemám, co dělat, takže mě napadlo něco vytvořit.
Jsem si říkala, že když už tu nějaký ten pátek strašíme, tak bych mohla něco vymyslet. A když jsou ty Vánoce, proč nevymyslet něco Vánočního. A jak jsem si četla u některých blogerek jejich hobby, hodně jich mělo, že rádo jí. No a já taky, tak z toho vzniklo tohle.

Vymyslela jsme pár otázek ohledně jídla. Zapojila jsem do toho trochu i knihy, když je to knížní blog, že.

1. Kapr nebo řízek? Nebo něco jiného? A co bramborový salát?

U mě vítězí řízek. Kapra nejím a ani nehodlám začít. A k tomu samozřejmě bramborový salát, jak jinak.

2. Jaké druhy cukroví máte napečené?

No, zas tak moc jich nemáme...
1. Karamelky
2. Karamelky II.
3. Čokoládky
4. Nugátové hvězdičky
5. Pusinky
6. Vosí úly
7. Perníčky (to je jasný)
Myslím, že ještě něco, ale asi si nevzpomenu...

3. Pomáháš s pečením?
Jasně. V pondělí jsem dělala čokoládky. Musím říct, že se mi fakt povedly.No to se ale nedá říct o nugátových hvězdičkách, které jsem dělala v úterý. Jaksi se mi to rozpláclo a skončilo to v košíčkách -_- Tak občas pomáhám babičce (nejlepší, jak mě teta poučuje: musíš dělat pěkné kuličky a namouči si ruce...) a zdobila jsem perníčky :3

4. Čaj, kafe či horká čokoláda?

Momentálně vítězí čaj, jelikož jsem fakt nemocná. Ale až se uzdravím, určitě zas budu popíjet horkou čokoládu :3 Co by to bylo za svátky bez horké čokolády?

5. Už jsi viděl/a zlaté prasátko?

Ano, to v reklamě na kofolu :D Jinak ne, protože já se nikdy nepostím. Myslím, že bych to asi nevydržela...

6. Na čem si nejradši v chladném dni pochutnáváš u knihy?

Tak základ je horká čokoláda, k tomu ráda uždibuji nějaké to cukroví. Vždycky si ho naložím do misky.

7. Četl/a jsi někdy knížku, kde se psalo o cukroví?

Možná jo, ale už si to nepamatuju.

8. Čtl/a jsi někdy knížku, kde se psalo o štědrovečerní večeři?

Možná? Fakt nevím, ale možné to je.

9. Dodržujete nějaké vánoční tradice spojené s jídlem?

Ano. Po večeři si vždycky rozdáme oplatky, které nalámeme na kousky a dáme každému u stolu. Občas i krájíme jablko.

10. Když se řekne kniha a jídlo, co se ti vybaví?

Vybavím si knížku, kterou mi mamka četla, když jsem byla malá. Bylo to o nějaké medvědí rodince, jak připravovali štědrovečerní večeři.

Tak to je vše a kdybyste se chtěli zúčastnit, tak mi tu pak dejte odkaz na článek :)

2 komentáře:

Jaky je váš názor? :)