sobota 15. února 2014

Recenze: Bitva o labyrint


Název: Bitva o labyrint
Autor: Rick Riordan
Série: Percy Jackson
Díl: 4.
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 384
Rok vydání: 2011
Anotace: Jmenuji se Percy Jackson...
Je mi skoro 15. Svět kolem se zdá být čím dál nebezpečnějším.
Tábor polokrevných už není co býval. S Lukem a Kronovou armádou hledáme cestu za jeho hranice. Vydáváme se do prastarého Daidalova labyrintu. Jdeš do toho s námi?
Musím tě ale varovat, důmyslné podzemní bludiště může člověka dovést kamkoli, zmást, dohnat k šílenství a zahubit…
That's rough, buddy., I tried drawing more-less dynamic badass Percy,... | via Tumblr
Stručný děj
Další z příběhů Percyho Jacksona. Percy s Annabeth objeví vchod do labyrintu přímo v táboře. To může znamenat veliké nebezpečí. Proto se Percy, Tyson a Grover pod vedením Annabeth vydají na tajemnou cestu. Potkají se s bohyní Herou, která jim řekne, že Percy ví, kudy se vydat. On ale stále nepřišel na způsob jak Diadalovu dílnu najít. Musí od něj získat Ariadninu nit, aby se nedostala do rukou Luka a jeho armády. Grover s Tysonem je však opustí a Percy s Annabeth si musí vystačit sami. Bude to ale stačit?

Minuiko's portraits of the 7+ Nico and Reyna
Postavy
V tomto díle se hodně objevovala i Rachel, kterou Percy před časem poznal. Rachel a Annabeth se moc nemají rádi (proč asi?), ale já jsem si ji celkem oblíbila. Dneska se zaměřím spíš na ty, co jsem neměla ráda. Začnu asi Lukem. Pořád si na něco hraje a mě už to unavuje. No, doufám, že mu jednou dojde, že není nějaký děsivý zabiják. Teda já ho tak nevidím. Pak je tu Didalos. Moje neoblíbená postava číslo dvě. Diadalos je prostě jen namyšlený dědek. Sice na konci se zachoval dobře, ale i to mě nepřimělo změnit názor.

Můj názor
Untitled
Zdá se mi to, nebo se to všechno pořád opakuje? Nejdřív jsou v New Yorku, pak zase něco Percy vyvede a tak se musí přesunout do tábora, následně má Percy tušení že se s někým dlouho neuvidí a najednou se jde zase na výpravu. Už mě to unavovalo, ale pak se něco. Vždycky tak po hodině čtení jsem už byla unavená a chtělo se mi spát. Jenže tentokrát ne. Kupodivu jsem se začetla a vydržela jsem až dokonce.Tenhle díl byl hodně napínavý a líbil se mi zatím nejvíc ze všech. Jsem tedy zvědavá na poslední...

Hodnocení: 8/10

Obálka: 7/10

Zdroj obálky: bux.cz
Doplňující obrázky: weheartit.com




Děkujeme nakladatelství Fragment  za poskytnutí recenzního výtisku.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jaky je váš názor? :)